jaka sitovka, poradte

AzZi azzi na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 9 11:57:22 CET 2000

potrebuji poradit,
Hodlam si doma zridit malou sit.. cca 3PC ..s tim ze jeden PC
bude slouzit jako server [dobudoucna]. Sit pobezi pres linux -
Sambu , ale zatim hodlam propojit pouze dva PC, z nichz jeden
pobezi na linuxu se sambou. a pokud nanem nahodim M$ WIN tak
bych tam taky vyuzil sit..

Problem .. Nevyznam se prilis v oboru, shanim sitovku 10/100
ktera spolehlive bude fungovat jak pod linuxem tak pod WIN. a
jeji cena bude co nejmensi [tak do 1500 Kc], neco jsem si sice
uz vyhlidl ale jelikoz se na trhu sit. karet nepohybuju
netusim
jak si vybrat tu nejlepsi.

Muze te mi prosim nekdo poradit , pripadne navrhnout jine
reseni.. Dekuji..

Petr MICHALEC