jaka sitovka, poradte

Lukas Fiala Lukas.Fiala na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 9 11:43:26 CET 2000

AzZi wrote:

> potrebuji poradit,
> Hodlam si doma zridit malou sit.. cca 3PC ..s tim ze jeden PC
> bude slouzit jako server [dobudoucna]. Sit pobezi pres linux -
> Sambu , ale zatim hodlam propojit pouze dva PC, z nichz jeden
> pobezi na linuxu se sambou. a pokud nanem nahodim M$ WIN tak
> bych tam taky vyuzil sit..
>
> Problem .. Nevyznam se prilis v oboru, shanim sitovku 10/100
> ktera spolehlive bude fungovat jak pod linuxem tak pod WIN. a
> jeji cena bude co nejmensi [tak do 1500 Kc], neco jsem si sice
> uz vyhlidl ale jelikoz se na trhu sit. karet nepohybuju
> [...]

Zkuste premyslet o tomhle reseni:
1x 3Com HUB 4 PORT OC 3C16704 2 049.60 Kc
3x 3Com Karta PCI 3C900B-TPO  1 762.70 Kc

Je to teda jenom pro 10Mb sit. Jinak pokud nebudete pouzivat koaxialni
kabel, tak musite mit nejaky prepinaci prvek HUB nebo SWITCH. Cenovy
rozdil mezi 100 a 10Mb vezri je zhruba dvojnasobek.

Lukas Fiala