jaka sitovka, poradte

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Listopad 9 12:47:29 CET 2000

Zjistil jsem, ze se nevyplati kupovat levne veci. Pouzival jsem sitovky
PLANET, ale po spatnych zkusenostech z hromadnych pareb (sitove hrani) jsem
presel na 3Com (3c905). PLANETy chybujou a hry to zhusta nemaj zabezpeceny
(behaj pres UDP nebo IPX). Pokud pouzivate TCPko, nevadi to, ale pak si
namelete usta jako ja treba pri hrani AOE po siti.

Libor