Frame Buffer

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Listopad 9 12:08:17 CET 2000

V ramci experimentov som si nastavil bootovanie linuxu s podporou fb (
tucniacik na obrazovke je pekna vec a predsa len aj tie fonty su trochu
citatelnejsie )

ale mam maly problem ..

pokial si necham masinu bootovat do runlevelu 5 ( start kdm ), tak sa mi uz
nepodari prepnut naspat na konzolu ..

ale ked si poviem, ze ignorujem prazdnu obrazovku, tak sa aj prihlasim ..aj
to funguje .. len ja nic nevidim .  ( a na monitore stale svieti oranzove
svetielko )

kernel 2.2.14 ( distribucia mandrake, ale to s tym myslim nema nic spolocne)

monitor SONY CPD-110EST

any idea ?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting