Frame Buffer

Martin 'Goran' Moravec goran na ipp.cas.cz
Čtvrtek Listopad 9 12:17:22 CET 2000

> ale ked si poviem, ze ignorujem prazdnu obrazovku, tak sa aj prihlasim ..aj
> to funguje .. len ja nic nevidim .  ( a na monitore stale svieti oranzove
> svetielko )
>
> kernel 2.2.14 ( distribucia mandrake, ale to s tym myslim nema nic spolocne)
>
> monitor SONY CPD-110EST
>
> any idea ?
Nastavit fv a fh jako argument kernelu
(video=matrox:vesa:fv:85)
mozna se jen Xy pokusi nastavi out of range frekvenci pro monitor a ten pak logicky odmitne spolupracovat. (just guess)

dale:
nevim co mate za Xy, ale me ty moje (X11R4) po prepnuti na konzoli ji poradne rozhodili (byt se na ni dalo pracovat).
Ale je asi to tim, ze jsem ri je kompiloval sam a nekde neco blbe nastavil, zatim jsem neprisel na to co. Jen vim, ze X11 3.3.6 byly v pohode

    A novice was trying to fix a broken lisp machine by turning the
power off and on.  Knight, seeing what the student was doing spoke sternly,
"You cannot fix a machine by just power-cycling it with no understanding
of what is going wrong."  Knight turned the machine off and on.  The
machine worked.
--					Just another from of life
						Goran