Frame Buffer

AlexII AlexII na point.sk
Čtvrtek Listopad 9 12:54:50 CET 2000

> [...]
> tucniacik na obrazovke je pekna vec a predsa len aj tie fonty su trochu
> citatelnejsie )
>

> ale mam maly problem ..
>
> pokial si necham masinu bootovat do runlevelu 5 ( start kdm ), tak sa mi uz
> nepodari prepnut naspat na konzolu ..
>
> ale ked si poviem, ze ignorujem prazdnu obrazovku, tak sa aj prihlasim ..aj
> to funguje .. len ja nic nevidim .  ( a na monitore stale svieti oranzove
> svetielko )
>
> kernel 2.2.14 ( distribucia mandrake, ale to s tym myslim nema nic spolocne)

Presne ten isty problem som mal s kartou AGP/Permedia2 4MB (PM200A). Pokial som
ju vymenil za AGP/Matrox G400 MAX problem sa startil. Ziadne vynimocne nastavenia
v X-kach som pri vymene kariet nerobil. Teda iba veci ktore sa daju ocakavat.

Pouzivam RH 6.2 (a jeho X-ka)
Problem ktory popisujete pretrvaval na jadrach od 2.2.12 az doteraz a vymena
monitora na to nemala vplyv.

Zaver si spravte sam :-)

>  hooo .. co to je to video=matrox:vesa:fv:85 ? :-{))
> ( zase do tychto veci nevidim ) kam to napisat ? kde si o tom mozem nieco
> precitat ? ako to chuti ? dostat to aj v tvrdej vazbe ?

tieto veci patria do /etc/lilo.conf

boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
prompt
message=/boot/messsage
timeout=5000
default=1

image=/boot/vmlinuz-2.2.16-Auriga-OPTNET
   append="video=pm2fb:mode:1280x1024-75"
   label=1
   read-only
   root=/dev/hda2