Frame Buffer

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Listopad 9 12:34:55 CET 2000

:> > ale ked si poviem, ze ignorujem prazdnu obrazovku, tak sa aj prihlasim ..aj
:> > to funguje .. len ja nic nevidim .  ( a na monitore stale svieti oranzove
:> > svetielko )
:> >
:> > kernel 2.2.14 ( distribucia mandrake, ale to s tym myslim nema nic spolocne)
:> >
:> > monitor SONY CPD-110EST
:> >
:> > any idea ?

:> Nastavit fv a fh jako argument kernelu
:> (video=matrox:vesa:fv:85)
:>
:> mozna se jen Xy pokusi nastavi out of range frekvenci pro monitor a ten
:> pak logicky odmitne spolupracovat. (just guess)

ho hooo .. co to je to video=matrox:vesa:fv:85 ? :-{))
( zase do tychto veci nevidim ) kam to napisat ? kde si o tom mozem nieco
precitat ? ako to chuti ? dostat to aj v tvrdej vazbe ?

:> dale:
:>
:> nevim co mate za Xy, ale me ty moje (X11R4) po prepnuti na konzoli ji
:> poradne rozhodili (byt se na ni dalo pracovat). Ale je asi to tim, ze
:> jsem ri je kompiloval sam a nekde neco blbe nastavil, zatim jsem neprisel
:> na to co. Jen vim, ze X11 3.3.6 byly v pohode

R4 nemam urcite .. nemam tu teraz ten stroj, ale je to ( takmer ) default
instalacia Mandrake 6.1 ( ciastocne upgradovana balikmi z 7.0, ale vacsinou
--rebuild z src.rpm )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying