Jak na cyrus imapd a pop3d

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Čtvrtek Listopad 9 14:25:07 CET 2000

Radek Hnilica wrote:

> o cyrus-sasl jsem v debianu nenasel ani zminku, jedine v cyrus-dev je
> soubour sasl.h.  Jedniny sasl ma neco spolecneho s erlangem.  A to snad
> ne.

Ja si to stahl ze stejneho serveru jako cyrus-imapd, tj.
ftp://ftp.andrew.cmu.edu/pub/cyrus-mail

Z dokumentace jsem pochopil, ze tohle cyrus-imapd defaultne pouziva
pro autentifikaci. Pak jsem jeste stahnul:

http://www.hazard.maks.net/cyrus/cyrus-sasl-1.5.21-8.i386.rpm

ale to jsem zatim nezkousel a zdrojaky jsem taky jeste nehledal, ale nemely by
byt daleko.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz