Jak na cyrus imapd a pop3d

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Čtvrtek Listopad 9 12:49:40 CET 2000

In article <3A0A79BE.8EFBBB71 na regionet.cz>, ivop na regionet.cz wrote:

> Ahoj,
>
> Zda se, ze je potreba mit nainstalovan i cyrus-sasl (a ten prave v 7.0
> uz je v distribuci) a pak prislusne uzivatele vyrabet s jeho pomoci:

o cyrus-sasl jsem v debianu nenasel ani zminku, jedine v cyrus-dev je
soubour sasl.h.  Jedniny sasl ma neco spolecneho s erlangem.  A to snad
ne.

> [root na kuba /root]# saslpasswd

Prohledal jsem vsechny soubory jak v potato, tak ve woody.  saslpasswd se
nikde nenachazi.

> Priznam se, ze se mi to moc nelibi a radeji bych to mel v databazi a
> nezadaval lidi 2x (createmailbox ... a saslpasswd). Stahnul jsem (ale
> jeste nezkusil) verzi, ktera to ma brat z MySQL.

Ja jsem chtel nasadit nejaky pop3, imap server, co nevyzaduje aby meli
uzivatele accounty.  Prvni volba padla na cyrus.  Jestli s tim nepohnu
aspon do tydne, asi skusim jiny.

Radek Hnilica