Reseni _XKB_RULES_NAMES ?

Martin Horak horakm na mail.sce.cz
Čtvrtek Listopad 9 16:43:31 CET 2000

> #    LeftAlt         Meta
> #>    RightAlt        Meta
> #>    ScrollLock      Compose
> #>    RightCtl        Control
> #>    XkbKeycodes     "xfree86"
> #>    XkbTypes        "default"
> #>    XkbCompat       "group_led"
> #>    XkbGeometry     "pc"
> #>    XkbRules        "xfree86"
>       XkbModel        "pc102"
> #>    XkbKeymap       "xfree86(us_cz_prog)"

> Mel jsem stejny problem, ale nakonec jsem ho vyresil.
> Zakomentujte naznacene a mate vyhrano.
>      Dan

Diky za postrceni!

Nakonec jsem metodou pokus-omyl prisel na to, co je nutne
zakomentovat:

#    XkbCompat       "group_led"
#    XkbKeymap       "xfree86(us_cz_prog)"
#	 XkbSymbols		 "czsk(us_cz_prog)"

Pokud je jeden z nich aktivni, nenastavi se xproperty
_XKB_RULES_NAMES a setxkbmap nefunguje. Ostatni opsny na to nemaji
vliv.
Muzete mi prosim nekdo vysvetlit proc?

--
Ing. Martin Horak