Reseni _XKB_RULES_NAMES ?

Čtvrtek Listopad 9 10:50:56 CET 2000

On Thu, 9 Nov 2000, Martin Horak wrote:

> setxkbmap -symbols 'czsk(us_cz_qwertz)' -compat group_led
> Couldn't interpret _XKB_RULES_NAMES property

Podle slova "propety" bych soudil, ze odpoved, co je blbe, by mozna
poskytnul prikaz "xprop -root" (po pravde receno mam dojem, ze jsem tam
nejake veci zacinajici _XKB videl, ale ted nemam po ruce spravny X server,
abych to vyzkousel). Muzete zkusit pouzit "xprop -remove ...", jestli to
tam fakt bude.

V kazdem pripade lze odpoved najit v xc/programs/setxkbmap/*.c. :)