Reseni _XKB_RULES_NAMES ?

Martin Horak horakm na mail.sce.cz
Čtvrtek Listopad 9 16:49:33 CET 2000

> Podle slova "propety" bych soudil, ze odpoved, co je blbe, by mozna
> poskytnul prikaz "xprop -root" (po pravde receno mam dojem, ze jsem
> tam nejake veci zacinajici _XKB videl, ale ted nemam po ruce spravny X
> server, abych to vyzkousel). Muzete zkusit pouzit "xprop -remove ...",
> jestli to tam fakt bude.

Diky, jsem zase o neco chytrejsi. Problemem je, ze se
_XKB_RULES_NAMES nenastavuje, pokud je v XF86Config nastavena jedna z
voleb XkbCompat, XkbKeymap, nebo XkbSymbols (mozna i dalsi) - viz
predchozi mail.

> V kazdem pripade lze odpoved najit v xc/programs/setxkbmap/*.c. :)

Toho jsem se bal - vice uzivatelska dokumentace neni? (Rad bych si v
budoucnu treba vytvoril vlastni mapu klavesnice)

--
Ing. Martin Horak
SCE a.s. Decin