isdn nejede stabilne (delsi)

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pátek Listopad 10 09:21:40 CET 2000

Petr Zapadlo wrote:
> Ze zacatku (srpen 2000) to chodilo v podstate spolehlive, ale vypadky se
> zvetsuji. Je to chyba sw?
> Muzete me nekdo navest jak diagnostikovat dal?
> Resil nekdo neco podobneho?

Jo, resil. Jako ISDN terminal mam externi Zyxell Omni.net+ a ustrednu
nejaky Siemens hicom.
Chyba v mem pripade byla v telefonni ustredne. Ona po nejake dobe
zapomene, ze na danem portu je pripojene nejake zarizeni, pokud
z nej neprobiha hlasove volani a zablokuje ho.
V mem pripad je na to reseni jednoduche. Vypnu na par minut celou
ustrednu, zapnu a z a/b portu na Zyxellu zavolam nekam ven (musi se
to spojit), pak je vse zase par mesicu ok.

Zyx ma interni monitorovani komunikace na S0 sbernici a obcas je to
uzitecne. Z toho se da dobre poznat, na ktere strane je s nejvetsi
pravdepodobnosti chyba.

	Majkl