RH7.0 a cestina, RH7.0 a Unicode(utf8)

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Listopad 10 15:32:32 CET 2000

On 10/11/2000, Martin Horak wrote:

> Take jsem na to narazil - rozchodit us_cz_prog se mi proste nepodarilo
> - nechodi nektere klavesy. Pritom us_cz_qwerty a us_cz_qwertz chodi
> normalne. Napadlo mne, jestli se nedostala chyba do xkb souboru
> dodavanych s XFree 4. Dnes vecer to vyzkousim.

Me nechodila uspokojive zadna ceska klavesnice. Jak jsem psal, problemy
s cestinou nebyly, zlobily jine klavesy. Nakonec jsem se nastval a
adresar /usr/X11R6/lib/X11/xkb nahradil tim z XFree86 3.3.6 a uz to
funguje jak ma. Zrejme je v tech mapach z 4.0.1 opravdu neco v
neporadku (alespon co se tyka podpory starych xserveru).

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas