RH7.0 a cestina, RH7.0 a Unicode(utf8)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Listopad 10 18:01:10 CET 2000

Martin Horak wrote:
: >
: > Tak jsem se k tomu jeste jednou vratil a zjistil jsem, ze jsem nucen
: > pouzivat driver z XFree 3.3.6, protoze moji starou S3 868 XFree 4.0
: > udajne neumi. Potiz je v tom, ze ani pri pouziti puvodniho (a dlouho
: > fungujiciho) nastaveni cestina nechodi. Respektive chodi, ale
: > prestanou fungovat sede klavesy. Je treba v tomto pripade (Xserver z
: > 3.3, zbytek 4.0.1) nutne udelat jeste neco jineho oproti tomu, kdyz
: > jsem pouzival "cistou" 3.3.5?
:
: Take jsem na to narazil - rozchodit us_cz_prog se mi proste
: nepodarilo - nechodi nektere klavesy. Pritom us_cz_qwerty a
: us_cz_qwertz chodi normalne.
: Napadlo mne, jestli se nedostala chyba do xkb souboru dodavanych s
: XFree 4. Dnes vecer to vyzkousim.
:
	Ano. Cestinu v RH7.0 z XFree86-3 jsem rozchodil pouze
pote, co jsem ze starsi instalace nakopiroval adresar /usr/lib/X11/xkb
a znamym zpusobem upravil /usr/lib/X11/locale/iso8859-2/XLC_LOCALE.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //