BVP : Velikost pole v C

David Kuzela david na kuzela.cz
Pátek Listopad 10 22:37:48 CET 2000

Ing. Václav Peroutka pise:
> Dobry den,
>
> svgalib jsem pouzil, je to presne to jednoduche, co jsem mel na mysli, i
> kdyz mnoho lidi rika, ze je nebezpecna. Nevim v jakem smeru, jestli treba
> pri padu poskodi filesystem nebo proc. Pruniky pres sit mne celkem v tomto

Pokud me pamet neklame prusvih je v tom, ze kazda svgalibova aplikace potrebuje
rootovska prava (u Xu staci jednomu serveru) kvuli pristupu na HW. Pokud je pak
v takove aplikaci chyba muze ohrozovat cely system -- nejznamejsim problem byla
asi prvni verze Quaka (pri hrani via inet).

> pripade ani neberou, jelikoz to je stroj, jehoz jediny kabel vede do 220V.

Nemusi jit o utok, staci programatorska chyba.

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-