Neviditelna Samba

Tomas Horsky horsky na nextra.sk
Pátek Listopad 10 22:58:13 CET 2000

Zdravim,

mame na sidlisku siet s asi 8 Windowsami a jednym mojim Linuxom.
Mam problem s tym, ze niektori ludia ma na sieti nevidia (teda ked si
daju Okolite pocitace ci ako sa to tam vola :). Zahada je najma to,
ze povodne ma vsetci videli, ale postupne jeden za druhym hlasia
ze to nejde. Ja som odvtedy nic nemenil, v smb.conf je stale ten isty
hosts allow = 127. 10.
Takisto samba neregistruje ze tam oni su ( ked je local master browser).

Nevie niekto cim by to mohlo byt (napr. oni si menia nazvy pocitacov
castejsie ako ponozky, nemohlo by to byt tym ?) ?  Takisto IP adresy
si obcas zmenia, bohvie co pri tom este posahaju. Ostatne veci ale
funguju (cez ftp sa pripoja kludne, ping ide...). Aspon nejaky
napad, ak sa s tym niekto tiez stretol.

Vdaka,       Tomas Horsky