Neviditelna Samba

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Listopad 10 23:49:02 CET 2000

On Fri, 10 Nov 2000, Tomas Horsky wrote:

> Zdravim,
>
> mame na sidlisku siet s asi 8 Windowsami a jednym mojim Linuxom.
> Mam problem s tym, ze niektori ludia ma na sieti nevidia (teda ked si
> daju Okolite pocitace ci ako sa to tam vola :). Zahada je najma to,
> ze povodne ma vsetci videli, ale postupne jeden za druhym hlasia
> ze to nejde. Ja som odvtedy nic nemenil, v smb.conf je stale ten isty
> hosts allow = 127. 10.
> Takisto samba neregistruje ze tam oni su ( ked je local master browser).
>
> Nevie niekto cim by to mohlo byt (napr. oni si menia nazvy pocitacov
> [...]

Ti lide si postupne instaluji nove verze windows a nove verze IE a tim
postupne prcihazeji o moznost komunikovat nesifrovanymi hesly. Pokud budou
na sambe hesla sifrovana, bude to lepsi. A vubec nejlepsi to bude, kdyz
budou mit v windows nastaven wins server na tu sambu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.