Mars a bezdiskove stanice

Sobota Listopad 11 01:46:11 CET 2000

On Thu, 5 Oct 2000, Petr Slansky wrote:

> lze MARS nastavit tak, aby z nej mohly bootovat bezdiskove PC? Bezdiskove PC
> umi jen IPX/SPX. Kde najdu nejaky navod pro blbe (jake soubory na server
> umistit, na jake svazky, ...)?? Nemam moc zkusenosti se spravou Novelu, ale
> ve skole jsem se s nim denne setkaval jako uzivatel...

Musite mit BootROM, ktera umi IPX od Novellu (ne RPL). Pak je potreba na
Marsu ulozit obraz startovaci diskety do adresare SYS:LOGIN
(default je net$dos.sys, jine jmeno se definuje pomoci souboru
bootconf.sys, ve kterem je treba (0x42 je cislo IPX site, dale MAC eth.
karty stanice a pak jmeno obrazu na serveru):

0x42,000102A6ABF7=AMD.620

Nekdy (podle verze BooROM) je potreba RPLFIX na image z diskety (ten se
vyrabi prikazem DOSGEN). Na Marsu nesmi byt na svazku SYS Trustees. O
Marsu se neco doctete na mych domacich strankach (a take v Linuxovych
novinach).

Nicmene Mars se uz nevyviji, takze prejdete na Sambu a obrazy tahejte
pomoci TCP/IP z TFTP serveru nebo vyuzijte PXE.

Strucne receno - zacnete od BootROM, ktere mate (existuji i volne
siritelne verze netboot a etherboot), dobra vec je i
http://www.bpbatch.org (obnovovani stanic z obrazu umistenych na serveru +
cachovani obrazu na lokalnim disku), je tam i zminka o dostupnych BootROM
(TFTP & TCP/IP).

--
                        Milan Kerslager