Neviditelna Samba

Tomas Horsky horsky na nextra.sk
Neděle Listopad 12 23:03:55 CET 2000

>Zdravim,
>
>mame na sidlisku siet s asi 8 Windowsami a jednym mojim Linuxom.
>Mam problem s tym, ze niektori ludia ma na sieti nevidia (teda ked si
>daju Okolite pocitace ci ako sa to tam vola :). Zahada je najma to,
>ze povodne ma vsetci videli, ale postupne jeden za druhym hlasia
>ze to nejde. Ja som odvtedy nic nemenil, v smb.conf je stale ten isty
>hosts allow = 127. 10.
>Takisto samba neregistruje ze tam oni su ( ked je local master browser).
>
>Nevie niekto cim by to mohlo byt (napr. oni si menia nazvy pocitacov
> [...]

Tak u jedneho z nich sa problem vyriesil. Pri pravidelnom preinstalovani
windowsov si zle nastavil masku siete. Cloveka to nenapadne, kedze
vsetko fungovalo, okrem samby. Chyba bola objavena az ked som
dotycneho podrobil krizovemu vysluchu :-)
Predpokladam, ze u dalsich ludi to bude rovnake, ale zatial som ich
nechytil na sieti...

Tomas Horsky