dodatecna instalace Xwindow system

friend dast na regionet.cz
Sobota Listopad 11 14:13:44 CET 2000

 Zdravim vsechny,

 jsem spise zacatecnik v Linuxu a doposud jsem pouzival pouze terminal.
 Ted ale potrebuji pouzivat XWindow. Pouzivam RedHat 6.1, system je
 docela
 nakonfigurovan a tak jej nechci instalovat znovu. Dalsi potiz je v tom,
 ze jsem to instaloval pres NFS - ano spravne nemam tam CD-ROMku - tedy
 ani upgrade z CD neni to prave.

 Odhadem jsem nainstaloval asi 10 balicku pro X. Dopadlo to tak, ze to
 "funguje". Musim to spoustet jako root. Pouzivam fvwm a nelze skoro nic
 spustit.
 Tedy napr. Xdvi mi funguje, rxvt, xterm, ghostscript, xclock nejde.

 Spise nezli seznam balicku (ktery asi nikdo nezna) ocekavam nejaky
odkaz
 nebo ze jsem blb.

 System beha na 486 s SVGA trident.
 nenainstaloval jsem ani KDE ani GNOME. Nemohu si dovolit zadny komfort
 je to pak strasne pomaly (takze "cisty" X-ka).

 Dekuji a preji pekny den.

 PS: Docela mne stvalo, ze kdyz jsem chtel nainstalovat fwvm2, tak to
 chtelo treba libaudio a pod i kdyz nemam zvukovku - to se mi zda
 zbytecne.(?)