Hledam administratora pro Linux nebo FreeBSD

Linux linux2000 na seznam.cz
Sobota Listopad 11 14:28:44 CET 2000

Vazeni, hledam administratora pro linux server nebo freeBSD

Jedna se mi o kompletni instalaci a nastaveni zalohy systemu a dat.

Potrebuji mit DNS, FTP, EMAIL a to s moznosti:

www. rozhrani pro nastavovani emailu a jejich zpravu
www. rozhrani pokud to jde pro nastaveni zaznamu na DNS pro nove domeny

proste www pro cokoliv co je mozne

konzultace v teto oblasti.
Potrebuji uzkou spolupraci mezi mnou a administratorem.
Nabizim financni ohodnoceni.
Ze zacatku prosim skromneji, pak az se system stabilizuje, zohlednuji to.
Jsem ochoten jakkoliv dodat hardware, cokoliv co bude potreba.

Nejlepe aby dotycna osoba byla z okoli Ostravy, Karvine, nejlepe.
Ale pokud nenajdu nikoho tak i z vetsi dalky.

P.K - kunor na seznam.cz