nemenne IP klientskych PC

Jirka Čech cech na student.upce.cz
Neděle Listopad 12 22:13:19 CET 2000

Mne by topic tez moc zajimal, najde se tu nekdo schopny jednoduse odpovedet?
MOC VAS PROSIM.
    co se tyka spoofovani HW adresy, myslim ze nerozpoutam flamewar kdyz
reknu ze 999 z 1000 beznych klikacu na banery v oknech by to spoofnout
nedokazalo.
    A dalsi detail co by mne zajimal, je nejaka aplikace, skript, ci neco
podobneho co bych spustil jako root na firewallu standartni RH,  rekneme
jedou tydne (cron) a vypsalo by mi to objemy dat pro jednotliva ip? a trebas
je hodilo na html soubor a nakreslilo krasny grafiky? hmm to uz bych  asi
chtel moc co?
Prepokladam ze na freshmeatu bych neco takoveho nasel ale rad bzch vedel zda
nekdo z linux.cz jiz neco takove rozchazel (nepochybne ano) a jak to
probihalo a jak jste byli spokojeni/nespokojeni.