nemenne IP klientskych PC

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Neděle Listopad 12 22:37:07 CET 2000

On Sun, Nov 12, 2000 at 10:13:19PM +0100, Jirka Čech wrote:
>     co se tyka spoofovani HW adresy, myslim ze nerozpoutam flamewar kdyz
> reknu ze 999 z 1000 beznych klikacu na banery v oknech by to spoofnout
> nedokazalo.

Hm, stacilo by jim rict, ze to jde a dat jim odkaz na banerovou klikaci
shareware, co to udela ... prakticky to tedy neresi nic.

>     A dalsi detail co by mne zajimal, je nejaka aplikace, skript, ci neco
> podobneho co bych spustil jako root na firewallu standartni RH,  rekneme
> jedou tydne (cron) a vypsalo by mi to objemy dat pro jednotliva ip? a trebas
> je hodilo na html soubor a nakreslilo krasny grafiky? hmm to uz bych  asi
> chtel moc co?

Toto se tu resi uz skoro nekolikrat tydne. Najdete si v archivu klicova
slova MRTG a IPAC. (IP accounting, traffic controlling ...).

> Prepokladam ze na freshmeatu bych neco takoveho nasel ale rad bzch vedel zda
> nekdo z linux.cz jiz neco takove rozchazel (nepochybne ano) a jak to
> probihalo a jak jste byli spokojeni/nespokojeni.

ipac - spokojeny. mrtg - spokojeny. :)

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//