Trideni v mc z RH 7.0

Lukas Hejtmanek xhejtman na fi.muni.cz
Neděle Listopad 12 22:47:23 CET 2000

Michal Krause wrote:

> Zdravim,
>
> nevite nahodou nekdo, proc se proboha misi v Midnight Commanderu soubory
> s teckou na zacatku jmena mezi ostatni, jako kdyby tam ta tecka vubec
> nebyla, a proc stale zurive tridi bez rozliseni velikosti pismen, kdyz
> ma jasne zapnuto, aby na ni bral ohled (a k tomu vsemu jeste da jiny
> vysledek, kdyz case-sensitive trideni vypnu)?

No to case-sensitive prave ovlada chovani te tecky na zacatku zkuste ;))

Ja jsem o tom informoval na bugzille, odpovedeli, ze za to muze chyba v glibc,

ze ted tridi pomoci strcoll a to se chova spatne pri locales.

Divne je, ze to tridi spatne nezavisle na locales (myslim mc) a strcoll
zase tridi spravne nezavisle na locales.

--
              Thnx&cya
            Luke - vidmák

                           Yennefer z Vengerbergu
  ... kolikrát mu po ní zustala jen vuni šeoíku a angreštu a další rána v
                     srdci, kterou si stejni nepoizná...