Trideni v mc z RH 7.0

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Pondělí Listopad 13 18:14:33 CET 2000

On Sun, Nov 12, 2000 at 09:47:23PM +0000, Lukas Hejtmanek wrote:

> No to case-sensitive prave ovlada chovani te tecky na zacatku zkuste ;))
>
> Ja jsem o tom informoval na bugzille, odpovedeli, ze za to muze chyba v glibc,
>
> ze ted tridi pomoci strcoll a to se chova spatne pri locales.
>
> Divne je, ze to tridi spatne nezavisle na locales (myslim mc) a strcoll
> zase tridi spravne nezavisle na locales.

Nemate nahodou nastavene LC_ALL?

Nemam sice redhat 7.0, ale mc se mi upgradovalo s helixem a mel
jsem tento problem taky. Je to tridenim, od nejake verze mc
pouziva trideni podle locales. Autori si asi mysli, ze je to tak
lepsi (nejspis neznaji normu pro ceske trideni :-)

Kdyz pustim mc takto:

LC_COLLATE=C mc

tridi to tak jak ma.

martin