Hlasove a modemove spojenie

Peter Figuli peposh na podvodnik.cz
Pondělí Listopad 13 08:38:41 CET 2000

Dobry den,

Potreboval by som uskutocnovat datove (modemove) spojenie pocas hlasoveho spojenia.
Existujuci stav: Zazvoni telefon, obsluha ho zdvihne telefonnym aparatom pripojenym cez modem, potom komunikuje z druhou stranou a v pripade potreby datoveho spojenia, zada rucne modemovu vyzvu. Po prenose dat je cely system opat k dispozicii pre normalne komunikovanie.

Chcel by som sa opytat, ci existuje moznost, aby modem sam detekoval modemovu vyzvu na linke a automaticky sa prepol do rezimu data. Chcem zdvoraznit, ze by sa tak malo stat pocas normalne komunikacie obsluhy, teda nie automaticke odpovedanie na zvonenie modemom, ktory ma hlasove funkcie.

Dakujem

Peter Figuli