Zmizela pamet

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Pondělí Listopad 13 08:58:19 CET 2000

Nejak se mi to nezda.
Mam AMD K6-200 MHZ s jadrem 2.2.17 (neni to predkompilovane jadro) a mam 98 MB
RAM. Z toho 2x32 MB SDRAM a 2x16 MB RAM DIMM. BIOS mainboardu to umi a Linux
nema nejmensi problem. Ovsem v manualu mainboardu jsem nasel doporuceni, ze
vsechny pameti museji byt 60ns nebo rychlejsi. Nebude to nekde tady?

Michal Vymazal