Zmizela pamet

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Listopad 13 11:29:58 CET 2000

Linux

> No to se mi sakra nezda...2*32+2*16=98? Proboha odkdy?
>   TomM

Predem si udeluju trestny bod za off-topic, ale nezda se vam, ze informacni
hodnota podobnych mailu JE NULA? Autor zjevne vzal hodnoty v milionech
bajtu, ne v megabajtech (stejnou filozofii  mam 131mega). To musel kazdy
pochopit.
Lidi, pekne prosim, smutne koukam, neposilejte podobne informacemi nabite
perly do konfery, posilejte si to mezi sebou. Pokud nemate nic k veci....

Zdenek Mazanec