Zmizela pamet

Pondělí Listopad 13 11:59:17 CET 2000

On Tue, 14 Nov 2000, Zdeněk Mazanec wrote:

> Predem si udeluju trestny bod za off-topic, ale nezda se vam, ze informacni
> hodnota podobnych mailu JE NULA? Autor zjevne vzal hodnoty v milionech
> bajtu, ne v megabajtech (stejnou filozofii  mam 131mega). To musel kazdy
> pochopit.

Myslim, ze informacni hodnotu to ma, protoze to vysvetluje omyl, ktery byl
na pocatku oznacen jako chyba jadra Linuxu. BTW: jadro zjistuje informaci
o velikosti pameti pomoci volani BIOSu, takze kdyz je vysledek blbe,
pravdepodobne se jedna o Broken(TM) BIOS. To samozrejme nevylucuje, ze se
do jadra pro tento typ HW da udelat nejaky workaround, ktery to muze
jednoduse vyresit nebo se dokonce muze jednat i o chybne implementovanou
cast jadra, kterou je nutne opravit.

Zde pouzite reseni problemu byla oprava chyby mezi klvesnici a zidli :-)
Obvykle nejcastejsi chyba, ze...

> Lidi, pekne prosim, smutne koukam, neposilejte podobne informacemi nabite
> perly do konfery, posilejte si to mezi sebou. Pokud nemate nic k veci....
>
> Zdenek Mazanec

V tomto okamziku jste nemel k veci nic *Vy* a mel jste v zajmu uchovani
nizkeho provozu mlcet (resp. poslat soukromy mail tomu, koho falmujete).
Upozornuji, ze na Vas nemirim, jen urovnavam nespravne vybocujici debatu.

--
                        Milan Kerslager