FAQ: Casova zona

Petr Bravenec Petr.Bravenec na semperflex.cz
Pondělí Listopad 13 14:14:42 CET 2000

> /etc/localtime -- symlink obvykle do /usr/share/zoneinfo/Europe/Prague
> viz man ln

Mohu-li být vlezlý, jak to udělat, chci-li mít pro každého uživatele
JINOU časovou zónu? To, co je v /usr/share/zoneinfo, se mi zdá nepoužitelné,
protože takto nastavuji časovou zónu pro celý systém.
Na některé servery se přihlašují lidé z celého světa a bylo by fajn mít
pro každého adekvátní časovou zónu :-)
Zatím mě napadlo pouze řešení přes proměnnou prostředí TZ.
Smažu /etc/localtime a adresář /usr/share/zoneinfo a do TZ nacpu v
/etc/profile či v uživatelském profilu cosi na způsob
(pro středoevropský čas):
TZ=MET-1DST,M3.5.0/2,M10.5.0/3
Pro GMT je třeba mít proměnnou nastavenou, ale prázdnou.
Je cosi podobného možné i s tím, co je v /usr/share/zoneinfo?

Petr Bravenec