KDE 2.0 CZ

Lumír Jasiok alum na email.cz
Pondělí Listopad 13 17:36:01 CET 2000

Dobry den,
mel bych dotaz na KDE 2.0.
Zkousel jsem KDE 2.0 z Madrakaku 7.2 a vse zde chodi korektne cesky, krome
menu, kde se nezobrazuje spravne zaden znak s diakritikou.
Ja osobne jsem chtel KDE2 jenom vyzkouset(proto me to nepali), ale muj kolega
to s nim mysli vazne a ma tyz problem.
V konferenci Dan Ohnesorg psal, ze je to problem konfiguraku KDE 1, ale
ja ani muj kolega jsme neinstalovali KDE1, ale na cisty disk KDE2. V cem muze
byt problem? Nechce se mi znovu instalovat Mandrake a zkouset v cem je figl.
Mohli byste mi poradit?

S pozdravem

Lumir Jasiok
--
  Lumir Jasiok      Student VSB-TU Ostrava