KDE 2.0 CZ

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Listopad 13 22:36:33 CET 2000

On Mon, 13 Nov 2000, [iso-8859-1] Lumír Jasiok wrote:

> Dobry den,
> mel bych dotaz na KDE 2.0.
> Zkousel jsem KDE 2.0 z Madrakaku 7.2 a vse zde chodi korektne cesky, krome
> menu, kde se nezobrazuje spravne zaden znak s diakritikou.
> Ja osobne jsem chtel KDE2 jenom vyzkouset(proto me to nepali), ale muj kolega
> to s nim mysli vazne a ma tyz problem.
> V konferenci Dan Ohnesorg psal, ze je to problem konfiguraku KDE 1, ale
> ja ani muj kolega jsme neinstalovali KDE1, ale na cisty disk KDE2. V cem muze
> byt problem? Nechce se mi znovu instalovat Mandrake a zkouset v cem je figl.
> [...]

Musim rici, ze za ten konfigurak KDE1 mi par lidi soukrome "vynadalo". U
me to slo skutecne presne takle, nainstaloval jsem to nad stejnym KDEHOME
a nechodila cestina v menu. Po vycisteni .kde zacala chodit skvele. Ale
jak se zda, minimalne v nkterych kombinacich KDE a OS skutecne nefunguje
cestina (potazmo narodni znaky) korektne. Dalsi misto, kde nemuzu
diakritiku rozjet je wizard na konfiguraci pripojeni pres kppp :-(((.

Rozhodne se to nevyresi novou instalaci Mandrake, ale mozna by pomohlo
prelozit si vlastni KDE2, resp asi kpanel, ktery je za to zrejme
odpovedny. Pocitam, ze za nedlouho vyjde 2.0.1, snad to tam bude lepsi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.