clustery beowulf/mosix

Pavel Janík ml. Pavel na Janik.cz
Úterý Listopad 14 10:48:39 CET 2000

   From: "Tom Z. Meinlschmidt" <znouza na salome.datron.cz>
   Date: Tue, 14 Nov 2000 09:04:43 +0100

Zdravím,

   > je tady nekdo, kdo provozuje/zkousel s nejakymi vysledky clustering na linuxech,
   > at uz beowulf nebo mosix patche?

určitě ano. Když už proboha píšete takový dotaz, tak si alespoň statisticky
odhadněte možné odpovědi a přemýšlejte o jednu úroveň dále (v šachovém
programování se tomu říká 2-ply thinking :-). Tedy:

1. když mi někdo na moji špatně položenou otázku odpoví "ano", zeptám se na
svůj problém. Správně tedy měl znít Váš dotaz takto: "je tady někdo ....? V
případě, že ano, nevíte, jak ...?" Když už si tohle napíšete a ještě jednou
(viz Meta-FAQ) přečtete, zjistíte, že je nesmyslné se ptát na první otázku,
že stačí otázka druhá.

2. když mi někdo odpoví, že ne, tak se stejně nic nedozvím. A je to
   zbytečné, protože každý, kdo by odpověděl "ne" si řekne, že třeba tady
   bude někdo, kdo odpoví "ano" a je nesmyslné, aby každý tidýt na volny.cz
   napsal, že "ne".

Suma sumárum jste nyní ztratil možnost získat odpověď na Vaši (zatím ještě
nepoloženou) otázku, protože nikdo, kdo na ni zná odpověď, Vám neodpoví,
protože by musel nyní odpovědět: "ano, já". A ještě čekat, že konečně
položíte tu otázku, na kterou chcete znát odpověď.

A jinak, když už jsem se takhle rozepsal, zkuste se podívat na
http://www.linux.cz/cgi-bin/search.cgi?pattern=cluster&Hledat=Hledat&list=linux&sensitive=yes&matches=200&word=no&fuzziness=0 určitě tam najdete odpověď na tuto a možná i na tu nepoloženou otázku.

Ach jo, dnes je venku celkem hezky :-)
--
Pavel Janík ml.