clustery beowulf/mosix

Tom Z. Meinlschmidt znouza na salome.datron.cz
ter Listopad 14 11:14:14 CET 2000

neslo mi o to, ziskat konkretni odpoved na nejakou otazku - potrebuji tak ziskat
kontakt na nekoho, co to uz delal, a s nim se pak spojit mimo ramec konference.

tm

On Tue, Nov 14, 2000 at 10:48:39AM +0100 Pavel Janík ml. [Pavel na Janik.cz] wrote:
>    From: "Tom Z. Meinlschmidt" <znouza na salome.datron.cz>
>    Date: Tue, 14 Nov 2000 09:04:43 +0100
>
> Zdravím,
>
>    > je tady nekdo, kdo provozuje/zkousel s nejakymi vysledky clustering na linuxech,
>    > at uz beowulf nebo mosix patche?
>
> určitě ano. Když už proboha píšete takový dotaz, tak si alespoň statisticky
> odhadněte možné odpovědi a přemýšlejte o jednu úroveň dále (v šachovém
> programování se tomu říká 2-ply thinking :-). Tedy:
>
> 1. když mi někdo na moji špatně položenou otázku odpoví "ano", zeptám se na
> [...]
Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
Datron s.r.o., Vachkova 3008, 470 01 Ceska Lipa, 0425/834 421, f: 834 425
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++

Dal informace o konferenci Linux