namountovani ext2 z jineho linuxu

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Úterý Listopad 14 12:57:18 CET 2000

On Tue, 14 Nov 2000 jendaa na centrum.cz wrote:

> nazdarek
> mam takovy problem, spustim disketovou distribuci linuxu
> a chci si namountovat filesystem linuxu,ktery mam
> nainstalovan na HDD. Ale napise mi to nejakou hlasku
> typu : prilis mnoho namountovanych fs, ..., nebo spatny
> superblock ???
> Pritom kdyz chci namountovat windowsackou vfat tak to jde
> v pohode.
> Muze nekdo poradit co s tim(co presne napsat do fstabu......)
> dik Jendaa
O jakou minidistribuci se jedna?
Ne kazda totiz musi podporovat ext2 (muze bezet fatce...)
Zda distribuce podporuje ext2 zjistite prikazem:

[root na punta ~]# cat /proc/filesystems
        ext2
nodev   proc
        iso9660
nodev   devpts
        vfat
[root na punta ~]#

		S pozdravem Tomas Valousek

email: xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz  (linux)
       tomas.valousek na spsselib.hiedu.cz (novell)
www: http://www.spsselib.hiedu.cz/~xvalous
     http://www.spsselib.hiedu.cz/ski-liberec