namountovani ext2 z jineho linuxu

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Úterý Listopad 14 14:16:36 CET 2000

> Ne kazda totiz musi podporovat ext2 (muze bezet fatce...)

S prechodem na 2.2 kernel se trochu zmenil kod ext2. ext2 partisny
vytvorene novejsim mkfs.ext2 (pokud se neda jisty parametr)
nejdou pripojit pod kernelem 2.0

tipuji si, ze je to vas problem
=> sehnat minidistribuci na 2.2 kernelu, nevim kde, mozna archiv tak 3
mesice zpet

s pozdravem

-- Adam Rogalewicz

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na informatics.muni.cz    *
* web    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Je to malé, zelené a strašně nebezpečné ...
                                        ... žába s právem root-a