Trideni v mc z RH 7.0

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Listopad 14 22:11:24 CET 2000

On 14/11/2000, Martin Kavalec wrote:

> To je vlastnost LC_ALL (je to popsano nekde v info libc).
> Pokud si misto LC_ALL nastavite LANG, funguje jako default pro
> ostatni LC_* promenne, s tim ze je muzete prebijet.

Pravda, to by asi slo. Ovsem porad to ma jeden hacek. Tim padem totiz
prestanou tridit spravne cesky aplikace, ktere s tim nemaji problem.
Hlavne stale nechapu, proc treba sort muze tridit spravne i pri ceskych
locales a mc ne... :(

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas