Trideni v mc z RH 7.0

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Středa Listopad 15 00:33:36 CET 2000

On Tue, Nov 14, 2000 at 10:11:12PM +0100, Michal Krause wrote:

> Pravda, to by asi slo. Ovsem porad to ma jeden hacek. Tim padem totiz
> prestanou tridit spravne cesky aplikace, ktere s tim nemaji problem.

Muzete to prebijet jen pro ten mc. mc je stejne definovan jako
funkce v /etc/profile.d/mc.sh, takze misto
    /usr/bin/mc -P "$@" > "$MC"
tam date
    LC_COLLATE=C /usr/bin/mc -P "$@" > "$MC"

(prave jsem si to tak udelal)
Problem ovsem zustane u programu spoustenych z mc, ty pak zdedi
LC_COLLATE. Pokud vadi i toto, zbyva downgradovat nebo
poeditovat zdrojaky)

> Hlavne stale nechapu, proc treba sort muze tridit spravne i pri ceskych
> locales a mc ne... :(

Problem je v tom, ze mc tridi spravne podle ceskeho trideni.
Bohuzel, ceske trideni neni case sensitive, takze je to dost
nepohodlne.

zdravi
martin