Netscape 6.0

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Středa Listopad 15 16:05:49 CET 2000

Ja jsem dnes stahnul verzi pro windows a ve win95 (taky je tu pouzivame, no:-)))
mi zhavaroval instalacni program. Moc se mi to nelibilo a vratil jsem se k
netscape 4.76.
Pro Linux jsem zatim nezkousel.

Michal Vymazal

Dobry den,

koukam, ze jeste neproslo oznameni o novem Netscape 6. Vyzkousel jsem ho
zatim jen ve Windows a na prvni pohled je to dost hezke. Jedina nevyhoda
je zpusob animace, ktery dava pocit, ze to je pomale. Nicmene srovnani s
Explorerem a starsim Netscape mi neprineslo dukaz, ze to skutecne
pomalejsi je. Prvni reakce, ktere jsem cetl jsou bud zatracujici nebo
naopak velmi povzbudive, takze vyzkousejte radsi sami :-)

Prihodim URL s nejakym tim neoficialnim odkazem na RPM (jsou tam
zatim jen Mozilly, coz v podstate Netscape 6 taky je):

http://people.redhat.com/blizzard/software/

Dale pak originalni zdroj:

ftp://ftp.netscape.com/pub/netscape6/english/6.0/unix/linux22/
ftp://ftp.netscape.com/pub/netscape6/english/6.0/unix/linux22/sea/

Na druhem URL je to cele v baliku (prvni je jen instalator, ktery si
stahuje ze smatupdate *.xpi balicky dle potreby).

--
                        Milan Kerslager