pop3/imap4 gateway

Pavel Janík ml. Pavel na Janik.cz
Středa Listopad 15 20:32:15 CET 2000

   From: Kudlac Tomas <tomas.kudlac na pobox.sk>
   Date: Wed, 15 Nov 2000 15:41:04 +0100

Zdravím,

   > Aby ludia zvnutra vedeli stahovat postu z pop3/imap4 servrov. Je mi jasne
   > ake bezpecne tie protokoly su, mna skor zaujima ako bezpecne je napisany
   > dany daemon. Ci sa nevyskytuju nejake exploity a pod.

prosím? Takže chcete umožnit, aby si lidé na lokální síti, tj. oddělení od
Internetu firewallem/routerem/maškarádující bránou mohli číst poštu, kterou
mají někde jinde? A jak s tím souvisí exploit na IMAP/POP démona, který
nemusíte mít vůbec pod kontrolou? Já to nechápu, může mi to, prosím, někdo
vysvětlit?

Jedna věc je, pokud byste chtěl na svém stroji provozovat IMAP/POP server.
Druhá věc je, že chcete povolit svým klientům přístup *NA* IMAP/POP server.
To jsou dvě kompletně odlišné věci.
--
Pavel Janík ml.
Pavel na Janik.cz