ATAPI ZIP

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Čtvrtek Listopad 16 01:02:40 CET 2000

On Thu, Nov 16, 2000 at 12:42:50AM +0100, Radek Vybiral wrote:

> Vubec zadny, proste je to uplne normalni.
> Pozastavovalo se nad tim jiz vice lidi, dokonce to nevedi ani v IOMEGA,
> dokonce to podle jednoho anglickeho postu nevi ani sam Buh...
>
> Vsechny nove ZIP disky maji vytvorenu partisnu s cislem 4, po zruseni jde
> samozrejme vytvorit libovolna.

Tusim, ze se to dela proto, ze nektere "OS" si disky oznacuji
pismeny abecedy, pricemz nejdrive prideluji pismena prvnim
partisnam. Kdyz se pak pripoji zipka, ktera ma partisnu s cislem
1, zmeni se poradi disku a to tem systemum nedela dobre.  (Bez
zaruky, jen matne si vzpominam, ze to tu mozna nekdy proslo
konferenci)

zdravi
martin