Problem s kompilaci gnome-programu

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Čtvrtek Listopad 16 08:58:34 CET 2000

On Thu, Nov 16, 2000 at 08:07:01AM +0100, Michal Zelenka wrote:
> gcc program.c -o pr1_g_ex 'gnome-config --ccflags --libs gnomeui'

Tady maji byt obracene apostrofy. Navic muj gnome-config volbu
--ccflags nezna, predpokladam, ze Vas taky ne a ze tam ma byt
--cflags. Zkuste
gcc program.c -o pr1_g_ex `gnome-config --cflags --libs gnomeui`

> Dale nechapu proc neni instalace hlavickovych souboru a knihoven pro GNOME jednotna ohledne adresaru.

Protoze tvurci ruznych distribuci mohou mit ruzne predstavy o tom,
kam se tyto maji instalovat. (myslim, ze vsechny rozsirene
linuxove to resi stejne, rozdil bych cekal spise na urovni
Linux x FreeBSD apod.)

Navic tento skript umoznuje pohodlne menit strukturu knihoven.
(pokud se vyvojari napr. rozhodnou rozdelit nejakou knihovnu na
dve, upravi se podle toho jeden gnome-config a ne stovky Makefilu)

zdravi
martin