USRobotics na leased-line nedrzi spojeni

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Čtvrtek Listopad 16 08:22:23 CET 2000

Tohle se mi stalo a vtip byl v tom, ze podpora pro ppp byla k pri prekladu jadra
oznacena jako modul (jo, predkompilovane jadro!). Prelozil jsem jadro znovu, dal
podporu pro ppp primo do jadra a beha to jak z praku.

Michal Vymazal

DD,

mam znameho, co me pozadal o test prechodu z NT na RH 6.2

Ma asynchr. modem V.EVERYTHING konfigurovany jako dumb pod NT, kde mu RAS
Keeper zajistuje znovuvytaceni pri padu linky (Telecom - pada velmi casto).

Pripojil jsem ho k RedHatu, udelal vse podle Leased-line HOWTO, taky jsem
precetl desetkrat kapitolu o PPP v knizce od Satrapy, ale zustalo to na
NTcku :(

pppd /dev/modem vypise :
Connect: ppp0 <--> /dev/modem
Modem hangup.
Connection terminated.

- nikde zadna zminka, co je spatne, zkousel jsem ruzne kombinace s
nastavenim IPcek i bez nich v /etc/ppp/options, Linuxconfem, situace stale
tataz.

Prosim o nasmerovani, kde jeste hledat, pripadne mate-li nekdo vyresenou
stejnou situaci...

Diky, Jirka Licek