zamrzajici mys v X

Bob Koutsky bck na webhome.cz
Čtvrtek Listopad 16 13:13:27 CET 2000

Zdravim,

tak se zda ze nedavno zde ohlaseny problem (nekdy kdyz vyplnuju textbox v X4.0.1/Gnome/Sawfish chcipne mysi a po chvili prepinani do konzole a zpet i klavesnice) zmizi, pokud puvodni mys (mys s koleckem, nejdriv MS Wheel Mouse, potom ekvivalent od Logitechu, obe pripojene na PS/2) vymenim bud za mys bez kolecka na PS/2 (tohle jsem ale prilis netestoval), nebo pokud tu koleckovou mys pripojim pres adapter na seriovej port. Dokonce v ten moment zacne fungovat i repeater v GPM, kterej do ty doby nefungoval, takze jsem GPM nepouzival...
Cili: je mezi pritomnymi nekdo, kdo ma pripojenou koleckovou mys (nejlepe primo MS nebo Logitech) na PS/2 port a funguje mu to? Pokud nekdo takovy existuje, muze mi prosim napsat jestli to tak fungovalo od zacatku bez problemu, nebo jestli musel neco ladit? A posledni vec, jakej ma dotycny mainboard?

diky,
Bob Koutsky