zamrzajici mys v X

Čtvrtek Listopad 16 15:11:46 CET 2000

Bob Koutsky napsal:
> Zdravim,
>
> tak se zda ze nedavno zde ohlaseny problem (nekdy kdyz vyplnuju textbox v
> X4.0.1/Gnome/Sawfish chcipne mysi a po chvili prepinani do konzole a zpet i

jinak presne tohle beham uz asi mesic (hlavne tedy XF4. S XF3 uz tak rok)

> klavesnice) zmizi, pokud puvodni mys (mys s koleckem, nejdriv MS Wheel
> Mouse, potom ekvivalent od Logitechu, obe pripojene na PS/2) vymenim bud za
> mys bez kolecka na PS/2 (tohle jsem ale prilis netestoval), nebo pokud tu

Moc bych neveril tomu, ze tohle pomuze ...

> koleckovou mys pripojim pres adapter na seriovej port. Dokonce v ten moment
> zacne fungovat i repeater v GPM, kterej do ty doby nefungoval, takze jsem

repeater v gpm funguje sqele. u PS/2 mysi jinak nedocilite toho, aby chodila
na consoli i v Xech.

> GPM nepouzival...  Cili: je mezi pritomnymi nekdo, kdo ma pripojenou
> koleckovou mys (nejlepe primo MS nebo Logitech) na PS/2 port a funguje mu

Genius Netscroll/PS2

> to? Pokud nekdo takovy existuje, muze mi prosim napsat jestli to tak

jo. squele. Mozilla roluje a tak

> fungovalo od zacatku bez problemu, nebo jestli musel neco ladit? A posledni

nastavit gpm na repeat a Xka aby pouzivaly /dev/gpmdata. Je to nekde v archivu
czdebian-l (ktery je ale momentalne nedostupny :(()

> vec, jakej ma dotycny mainboard?

Aopen AX59pro
				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Digital Electronic Being Intended for Assassination and Nullification