Netfinity & RH & HW RAID ?

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Listopad 16 19:50:23 CET 2000

Dobry den,

Jakub Dadak wrote:

> Dobry den,
>
>  zajimam se o podporu HW RAID radice na serverech IBM Netfinity 5000,
> konkretne RAID 1.

To je typ? My tu tedy nemame primo NF5000, ale NF5100 s radicem
ServeRAID 4L... Pokud by to byl nejaky podobny radic, dejte
vedet, nejake informace muzu poskytnout...

Jinak na ServeRAID 3H apod. je primo driver v jadre...

>  Pokousel jsem se hledat na Inetu, ale nic kloudneho jsem neobjevil.
>  Zajimalo by me jestli instalace RH6.2 probiha nejak specialnim zpusobem,
> tyka
>  se to hlavne konfigurace disku atd. Jak se napriklad postupuje pri vymene
> disku ?
>  Existuje nejaky tool na spravu RAID pole na Netfinity ?

Pokud by to byl nejaky vyse jmenovany radic, nebo jemu podobny,
pak je na to primo rpm-ko...

>                 Diky za informace
>
> PS: Znovy podotykam jedna se o HW RAID standardne dodavany v Netfinity 5000.
>
> --
>   ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na pf.jcu.cz, tel.:038/777 30 72