Netfinity & RH & HW RAID ?

Petr Houzvik Petr.Houzvik na seznam.cz
Sobota Listopad 18 13:25:10 CET 2000

>To je typ? My tu tedy nemame primo NF5000, ale NF5100 s radicem
>ServeRAID 4L... Pokud by to byl nejaky podobny radic, dejte
>vedet, nejake informace muzu poskytnout...

Podle konfiguratoru to v NF 5000 muzou byt bud modely ServeRAID-3L anebo
ServeRAID-3HB.

>Pokousel jsem se hledat na Inetu, ale nic kloudneho jsem neobjevil.
>Zajimalo by me jestli instalace RH6.2 probiha nejak specialnim zpusobem,
>tyka

Musite hledat lepe. Na strance http://www.pc.ibm.com/support si zvolte
Servery|Netfinity 5000 atd. a hledejte ServeRAID - Version x.xx Linux.

>Existuje nejaky tool na spravu RAID pole na Netfinity ?

24p2726.rpm     11,467,885     IBM ServeRAID Manager Linux version 4.40

   Petr Houzvik