USRobotics na leased-line nedrzi spojeni

Petr Stanek snek na penguin.cz
Sobota Listopad 18 20:32:15 CET 2000

Michal.Vymazal na deltax.cz wrote:

> Tohle se mi stalo a vtip byl v tom, ze podpora pro ppp byla k pri prekladu jadra
> oznacena jako modul (jo, predkompilovane jadro!). Prelozil jsem jadro znovu, dal
> podporu pro ppp primo do jadra a beha to jak z praku.

To je pekne, ale prijdete o moznost pouzit kompresi na PPP a to je
skoda.
Komprese funguje, jen v pripade ze je ppp jako modul. Nikdy mi to
nepadalo
vinou modulu, ale vzdy kvalitou dratu od Telecomu.

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP                        Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek na penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz