err: To many open files in system

michal michal na 2s.cz
Pondělí Listopad 20 00:37:52 CET 2000

Zdravim,
  da se nejak monitorovat, kolik ma ktery proces otevrenych souboru
?
  Stalo se mi totiz, ze mi nejaky proces otevrel prilis mnoho souboru a ja
se k pocitaci nemohl ani pripojit, protoze jakykoli demon vzdy navazal
spojeni a kdyz chtel otevrit nejakou svou knihovnu, skoncilo to neuspechem
a spojeni bylo logicky okamzite odpojeno. Jedine co se mi nakonec povedlo
bylo pripojeni pomoci VNC (v nemz uz byla nejaka terminalova okna
otevrena). Tam jsem nakonec pochopil, jaky problem nastal (ls mi hlasil
chybu napsanou v subjectu). Sestrelil jsem par procesu (tim jsem uvolnil
alespon par filehandlu, aby system mohl radne fungovat) a potom jsem
postupne restartoval veskere daemony. Nyni je vse opet v poradku, ale
bojim se, ze by se to mohlo po nejake dobe opet opakovat.

  Nemate nekdo podobne zkusenosti ?
  Jedna se o RH 6.2 CZ s tim, ze nasledujici daemoni se lisi od
standardni distribuce RH 6.2 CZ (v nich bych nejspise hledal chyby) :
    proftpd 1.2.0rc2
    mysql 3.22.32-1
    httpd apache 1.3.14 + mod_ssl 2.7.1
    courier imapd 1.2.2